Freephone Business

Lees meer info van product

Freephone Business FreePhone Business is een voordelige vaste telefonieoplossing voor uw zaak die u meer biedt dan uw klassieke lijn. U kan doorschakelen, meerdere oproepen beantwoorden, opteren voor een keuzemenu of wachtmuziek en nog veel meer…. En dit alles zelf instellen of aanpassen wanneer u maar wil. Nooit meer een bezettoon Optimaal, professioneel klantenonthaal Werk en privé in balans Touwtjes zelf in handen Vier voordelen voor uw vaste lijn Nooit meer een bezettoon Uw klanten haken niet meer af omdat ze een
bezettoon horen. Meerdere oproepen tegelijkertijd beantwoorden. Optimaal, professioneel klantenonthaal Keuzemenu met automatisch welkomst- en voicemailboodschap op uw algemeen vast nummer. Doorschakelingsopties om meteen bij de juiste medewerker te belanden. Meerdere voicemailopties(bv. openingsuren en afwezigheden). Werk en privé in balans Opnemen en doorschakelen naar uw mobiel wanneer u wil. Altijd en overal bereikbaar (op kantoor, thuis of onderweg) via uw algemeen nummer zonder uw mobiel nummer zichtbaar te maken. Touwtjes zelf in handen U kan alles zelf instellen en veranderen via een beveiligde website, wanneer u maar wil. Performant en gebruiksvriendelijk Productdetails FreePhone Business is een vaste telefonieoplossing(IP) voor bedrijven tot 20 medewerkers. Het werkt net zoals een telefooncentrale (PBX), maar dan in de cloud. Deze oplossing biedt meer functionaliteiten dan een klassieke lijn. Met FreePhone Business belt u 24/7 onbeperkt naar vaste en mobiele lijnen in België en belt u 1000 minuten naar vaste en mobiele lijnen binnen Europa, Canada en VS. U kan één algemeen vast nummer instellen (bedrijfstelefoonnummer) en elke werknemer heeft zijn eigen nummer. Als zaakvoerder kan u 3 nummers instellen (hoofdnummer, eigen nummer, fax). U kiest zelf welk telefoonnummer u zichtbaar/bekend wil maken (uw eigen nummer of het algemeen nummer). U kan uw klanten bijvoorbeeld enkel uw algemeen nummer laten zien in plaats van uw mobiel nummer. Zo kiest u zelf of u gestoord wil worden. Voicemails (openingsuren, langere afwezigheid, vakantie, out-of-office) en welkomstboodschap (tijdens de werkuren) kunnen gemakkelijk ingesteld worden voor het algemeen nummer van uw bedrijf en voor de nummers van uw medewerkers. U kan oproepen manueel of automatisch doorschakelen of afleiden naar andere medewerkers of voicemail (indien bezet, bij geen antwoord, na x aantal seconden, indien niet bereikbaar, bij vakantieperiode, na sluitingstijd of niet-storenknop). Er kan een keuzemenu of wachtrij, met wachtmuziek en welkomstbericht, ingesteld worden voor het algemeen nummer. U kan zelf alle functionaliteiten beheren en instellen(configureren) via een beveiligde website (portaal). U kan telefoonnummers in bulk toevoegen aan uw contacten. U betaalt een vaste maandelijkse kost per gebruiker(inclusief updates en onderhoud). U kan uw vaste telefonie uitbreiden naar maximum 20 gebruikers als u uw zaak uitbreidt.

 

Arendonk, eenvoudig verrassend
Zoeken in Arendonk
Eten en drinken
Sport en vrije tijd
Lichaam en verzorging
Kleding en schoenen
Decoratie en interieur
Internet en automatisering
Elektronica en telefonie
Huis en tuin
Voertuigen
Diensten
Dagbladhandel en Rookwaren
Overige